Saturday, March 19, 2011

Descending into the Dune

Weekend ni Din & The Agogo ajak aku join sekaki pi sand dune malam2(Thank you Man..hang memang kawan Kulim sejati)

(aku tukang snap pic)
 
Berangkat masuk padang pasir pakai Nissan Patrol Man yang gagah tu..sekitar 8.00malam. Sempat singgah masuk SUPERMARKET...ya kawan2 ...SUPERMARKET dipadang pasir. Tapau KFC....

(background supermarket Al meera)

Cuaca agak ngam terang benderang agaknya fenomena menghampiri SuperMoon(dijadualkan malam keesokannya). Pertengahan bulan 3 masih sejuk seperti di Genting Highland tetapi ditokok tambah dengan angin sepoi2 bahasa arab,

 (tempat tidur)

Sampai sana ada la semua total 10 orang. Cut short story..malam tu main gin rummy.kalah minum pepsi ya? cukup la takat tu. permainan berlarutan dari 11pm sampai 2 pagi. Abih tu pi masak megi. pastu tidur pakai sleeping bag zahir kejap.(malas karang cerita)

(breakfast)


Sambung bangun esok pagi. aku ditabalkan raja kroh kroh..terima kaseh semua. bangun paling last 7.30pm matahari malaysia pacak ala2 11.00pm. lepas breakfast balun bola tampar 5 sebelah...last kali aku main bola tampar rasanya 1995(15 tahun yang lepas). nasib baik reti sikit2 lagi.main for leisure kira ok lah.

(jom balik)


pukul 9.00 am ascending keluar. ada insiden keta sangkut.tapi besa la..joing geng2 agogo yang boleh kata tiap2 minggu masuk dune. no problem.

(din power)

terima kaseh semua. aku keluar dari belenggu tempurung Cp-18 jua akhirnya tahun ini.







ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...